All for Joomla All for Webmasters
FBS, hét netwerk van al het digitale bouwwerk.

Ledenvoordeel Nexmart

Wil je hier gebruik van maken? Neem dan contact op met:
Albert de Haan
tel: 0571-841000 of via het contactformulier van Nexmart

De cijfers

  • 300+ Fabrikanten en merken
  • 25.000 gebrukers en bestellers
  • 1,4 Miljard EUR bestelvolume
  • 100% eBusiness-Quote
  • 8 vestigingen in EU en USA verbind 68 landen met u als fabrikant

10% korting op inrichtingkosten van ‘retail Connect’

Met ‘retail Connect’ heeft u een naadloos koopproces vanuit uw fabrikantenwebsite. Bent u een merk in de bouwsector? Gaan koopprocessen in B2B straks op dezelfde manier als in B2C? En moet u daarom als merk meer aan branding gaan doen? Profiteer dan nu van 10% korting op de inrichtingskosten van ‘retail Connect’ met uw belangrijkste distributeurs / wederverkopers.

Uw huidige eBusiness moet veeleisend zijn met krachtige oplossingen

Fabrikanten, handelspartners en eindklanten werken hun zaken tegenwoordig digitaal en online af – via allerlei eBusiness-processen zijn ze met elkaar verbonden. Om ervoor te zorgen dat deze complexe relaties voor alle betrokkenen succesvol zijn, komt het altijd aan op een naadloze uitwisseling van informatie:

  • bij al uw partners in het kader van de gezamenlijke customer journey
  • bij de aanlevering van productgegevens
  • bij de verwerking van bestellingen en facturen.

We weten wat hierbij de specifieke uitdagingen zijn. En we hebben de bijpassende oplossingen.

User experience: bereik vergroten, klanten binden

Om tegemoet te komen aan de hoge verwachtingen van de klant, moeten ondernemers een volledige customer journey met een perfecte user experience tot stand brengen. Zo kun u uw bereik vergroten en uw klanten nóg beter aan u binden.

Klantgerichte verkoop: omzet verhogen en marges optimaliseren

Ondanks concurrentie vanuit de hele wereld kan de omzet worden verhoogd en kunnen de marges worden geoptimaliseerd. Voorwaarde is de digitalisering van de verkoop, die volledig op de klant gericht is en vanuit de IT-afdeling optimaal wordt ondersteund.

Productgegevens: aanleveren in realtime, uniform presenteren

Wie zich op de talloze verschillende kanalen en touchpoints uniform wil presenteren en klanten van de meest actuele gegevens wil voorzien, moet zijn productgegevens op systematische en betrouwbare wijze aanleveren. In realtime.

Elektronische gegevensuitwisseling: kosten verlagen, gegevensstroom versnellen

De verwerking van al die bestellingen, opdrachtbevestigingen, afleveringsbewijzen en facturen levert erg veel werk op. Door gegevens elektronisch uit te wisselen, kan veel van dit werk worden geautomatiseerd, waardoor de kosten omlaag gaan – en de kwaliteit omhoog. Met gegevens die meteen beschikbaar zijn.